Из глубины веков (начало)

Мангистауская область обладает богатым историко-культурным наследием. Уникальные памятники, созданные народными зодчими, начиная от каменного века и до наших дней, не имеющие аналогов во всей Евразии, свидетельствует о том, что традиционное зодчество казахского народа сформировалось в древнейшие времена. Во многих регионах памятники старины дошли до наших дней почти в руинах, засыпанные землей, а кое-где и вовсе не сохранились. В нашем регионе памятники древности сохранились, в основном, благодаря использованию во все времена удобного в обработке и долговечного местного камня.

Эпохи, переходящие в вечность (окончание)

Как показано в материалах экспедиции 1946 года Академии наук Казахской ССР и управления Совета Министров по делам архитектуры, город Сам располагался на перекрестке трех развилок-ветвей Великого пути в шестидесяти пяти километрах восточнее поселка Бейнеу между 45°35/ широты и 55°52/ долготы в местности Белдеули.

Последний путь Великого Кобзаря

Тарас Григорьевич Шевченко. Это имя навсегда связано с нашим краем. Здесь, в Ново-Петровском укреплении, он провел тяжелые годы царской ссылки, окончательно подорвавшие его здоровье.

ЕЖЕЛГІ ӨЛКЕ ТАРИХЫНЫҢ БІР ПАРАҒЫ

Т.Г.Шевченконың мұражайына 70 жыл

Жақында Форт-Шевченко қаласындағы Т.Г.Шевченконың мұражай кешенінде орталык, кітапхана ұжымының, ұйымдастыруымен мұражайдың құрылғанына 70 жыл және ұлы акыннын Новопетровск бекініснен кеткеніне биыл 145 жыл толуына байланысты «Туысымыз біздің, досымыз біздің» атты әдеби кеш ұйымдастырылды.

ОРТА ҒАСЫРЛЫҚ КЕРУЕНДЕР ІЗІМЕН

Біз Қызылқаланың негізін қалаушылар арасында хорезмдік қолөнершілер мен көпестер болуы мүмкін деп болжай аламыз. Қаланың бас жоспарын құрастырған кезде тұрғын үй қүрылыстарының жан-жаққа күн бағыты бойынша бағыттануы анықталған. Бір типтік бағыттағы үйлер көшелік кешендерге біріктірілген. Сірә, бұл онда тұратындардың әр түрлі дінді ұстанғандығын білдіріп тұрған болар. Хазарлық және хорезмдік Х-ХІІ ғ.ғ.

ҮШ АНАНЫҢ АЙТЫСЫ

Ертеде өткен өте қызғылықты бір күй тартысы Маңғыстауда «Үш ананың айтысы « деген атпен сақталған. Неге «үш ананың» деп аталатынын қариялар былай түсіндіретін. Бұл жарысқа кіші жүздің үш тақтасының: алты аталы әлемнің, жеті ата жетірудың және он екі ата байұлының өкілдері қатысады.

ҚАРАШ СҮГІР БАТЫР

Әруақ, ата-баба сыйлаған халқымыз "Жеті атасын білмеген жетесіз'' деп бекер айтпаған. Бұл әрине, жұрттан оқшаулану үшін емес, тегіңді білу үшін, олардың өмір сүрген заманын, сол заманның ауанын, адамын, олардың қылған іс-әрекетін білу үшін керек. Оларды біле отырып, қателігінен сақтанып, дұрысынан үйрену, үлгі алу үшін керек.

ТАҒЫ ДА ТОБАНИЯЗ ӘЛНИЯЗҰЛЫ ТУРАЛЫ

Тобаңның (Тобанияз Әлниязұлы) 1875 жылы туылып, 1930 жылы атылды деп жазылатынын естіп, біліп жүрміз. Бірақ үкім қашан орындалғаны, қайда жерленгені белгісіз. Мен де, Әбілқайыр інім сияқты, Тобаңның атын толық айтып, не жазып отыруды жөн көрмеймін. Себебі, әруағынан қорқам. Ол кісі жәй адам болмауы керек. Әкем ретінде де, менің ол кісінің атын атап отыруға құқым жоқ.

Страница 1 из 8

ЕСЕНОВ Шахмардан
Краеведение Мангистау
© 2010-2018 Designed by Library. Powered by JoomShaper